Urząd Gminy Stary Targ
ul. Świerczewskiego 20, 82-410 Stary Targ, tel. 556405050, e-mail: sekretariat@gminastarytarg.pl
InformacjeWybory Parlamentarne 2015Wybory Prezydenckie 2015Referendum 2015Wybory Samorządowe 2014O GminieUrząd GminyRada GminyBiuletyn Informacji PublicznejGminny Ośrodek KulturyAdminstracja SzkołamiWydarzenia Program Opieki Nad ZabytkamiOdnośniki - LinkiSołectwaKluby SportowePROJEKTY UETestowa wersja nowej strony UG
Archiwum od 01-02-2013 do 30-06-2013 roku
Numer konta bankowego oraz dane kontaktowe Urzędu Gminy
Ochrona Środowiska
Informacje Meteorologiczne
Pierwsza Pomoc Przedmedyczna
Działalność Gospodarcza - informacje
18 LIPCA 2014 ROKU WEJDZIE W ŻYCIE NOWA USTAWA O ZBIÓRKACH PUBLICZNYCH
Archiwum od dnia 1-01-2015
Archiwum od dnia 1-07-2014 do 31-12-2014
Archiwum od 1-01- 2014 do 30-06-2014 roku
Archiwum od 1-07- 2013 do 30-12-2013 roku
Archiwum od 01-02-2013 do 30-06-2013 roku
Archiwum od 01-07-2012 do 01-02-2013 roku
Archiwum od 1-01-2012 do 30-06-2012 roku
Wnioski i formularze
Gospodarka Śmieciami
Sprawa sądowa pomiędzy Wójtem Gminy a Panem Tomaszem Witka

Informacje z dnia 10 czerwca 2013.





















 



Informacja z dnia 6 czerwca 2013 roku.

Pogotowie przeciwpowodziowe na terenach nadwiślańskich

 

W związku z przekroczeniem stanu ostrzegawczego na odcinku Wisły w Tczewie dziś (tj. 15 kwietnia) o godz. 14.00 Wojewoda Pomorski ogłosił stan pogotowia przeciwpowodziowego dla gmin i powiatów województwa pomorskiego, zlokalizowanych na terenach nadwiślańskich. Pisma w tej sprawie rozesłano do służb oraz starostów powiatów: gdańskiego, kwidzyńskiego, malborskiego, nowodworskiego, tczewskiego i sztumskiego.


Wprowadzenie pogotowia przeciwpowodziowego skierowane jest głównie do służb i instytucji funkcjonujących na zagrożonym obszarze, które są odpowiedzialne za przeciwdziałanie skutkom powodzi i ochronę ludności. Stan pogotowia powoduje konieczność sprawdzenia gotowości działania jednostek zajmujących się akcją ratowniczą (PSP, policji, gminnych, powiatowych bądź wojewódzkich centrów zarządzania kryzysowego), przygotowanie do wprowadzenia dyżurów przeciwpowodziowych w jednostkach administracji rządowej i samorządowej, sprawdzenie możliwości korzystania z magazynów przeciwpowodziowych (drogi dojazdowe, dostępność do magazynów itp.) oraz wzmożoną obserwację stanów wód i wałów przeciwpowodziowych.




Informacje z dnia 24 maja 2013 roku















 



Informacja z dnia 10 maja 2013 roku
Serdecznie zapraszamy 19 maja na Dzień Otwarty w Stajni ISKRA.

Czeka na Was wiele atrakcji, m.in. przejażdżki na koniu oraz bryczką do lasu, gry, zabawy, konkursy dla dzieci, pokaz umiejętności zawodowych jeźdźców, wiejski poczęstunek i wiele innych!

19 maja 2013 roku Stowarzyszenie Miłośników Jazdy Konnej w Sztumskim Polu Klub Jeździecki ISKRA zaprasza na Dzień Otwarty w Stadninie Koni ISKRA. Dodatkową atrakcją będą rozgrywane tego dnia III Towarzyskie Zawody w Skokach Przez Przeszkody o Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Sztum.

Widowiskowe zawody, jazda konna pod okiem instruktorów, przejażdżki bryczką po lesie, liczne gry i zabawy dla dzieci – to tylko część atrakcji zaplanowanych dla gości, którzy 19 maja zdecydują się odwiedzić ISKRĘ.

Podczas Dnia Otwartego stajnia oraz całe gospodarstwo rodziny Gossa zostanie udostępniona dla odwiedzających, aby każdy z gości miał okazję oswojenia się z końmi i poznania zwyczajów panujących w stajni.

PLAN DNIA OTWARTEGO STADNINY KONI ISKRA:

• 10.00 – Otwarcie biura zawodów – rejestracja zawodników – przywitanie przez gospodarzy

• 10.00 - 14.00 – III Towarzyskie zawody w skokach przez przeszkody o Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Sztum

• 10.00 - 17.00 – Zwiedzanie stajni, gry, zabawy, konkursy dla uczestników

• 11.00 - 17.00 – Przejażdżki w siodle pod okiem instruktorów

• 12.00 – Wyjazd bryczkami do lasu

• 13.00 – Wiejski poczęstunek – specjały ISKRY

• 17.00 – Zakończenie


Wszystkie atrakcje związane z końmi oraz naszą stadniną tego dnia będą absolutnie darmowe.

Stajnia ISKRA – Sztumskie Pole, ul. Łąkowa 19 - SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
 


Informacja z dnia 6 kwietnia 2013
ZBIÓRKA ELEKTROŚMIECI
Zbiórka elektrośmieci odbędzie na boisku ORLIK w Starym Targu w dniu 25 kwietnia 2013 roku.
Razem ze zbiórką elektrośmieci będzie prowadzona akcja "drzewko za makulaturę". Za każde 5 kg makulatury oraz kupon z Dziennika Bałtyckiego będzie można otrzymać sadzonkę drzewka lub krzewu.
 



Informacja z dnia 26 marca 2013 roku.


Zarządzenie Nr 6/2013
Wójta Gminy Stary Targ
z dnia 18 marca 2013 r.

 

w sprawie ogłoszenia ostatecznego wyniku konkursu projektów wraz z informacją o projektach wybranych na wsparcie realizacji zadań z zakresu rozwoju sportu na terenie Gminy Stary Targ w roku 2013.


                     W celu zapoznania się z zarządzeniem prosimy o kliknięcie na obrazek po lewej stronie.

Ogłoszenie z dnia 20 marca 2013 roku.









 


Informacja z dnia 13 marca 2013 roku.

Ogłoszenie Wójta Gmminy Stary Targ z dnia 11 marca 2013 roku.

W dniu 23 marca 2013 roku (sobota) o godzinie 14:00 w Gminnym Ośrodku Kultury w Starym Targu odbędzie się zebranie wiejskie sołectwa Stary Targ. Tematem zebrania będzie:

1. Ustawa śmieciowa.

2. Zbiórka makulatury i elektrośmieci.

3. Wybór delegata na gminny zjazd spółek wodnych.

Podpisano: Wójt Gminy Stary Targ Wiesław Każmierski

 


Informacje z dnia 20 lutego 2013 roku:
 

ZARZĄDZENIE NR 3/13
Wójta Gminy Stary Targ
z dnia 18 lutego 2013 r.


w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu projektów na wsparcie rozwoju sportu na terenie Gminy Stary Targ na rok 2013.


Wniosek o przyznanie dotacji na wsparcie projektu z zakresu rozwoju sportu (plik w formacie PDF, prosimy o klikniecie na obrazek po lewej stronie).



Zarządzenie Wójta Gminy w sprawie konkursu (plik w formacie PDF w celu pobrania prosimy o kliknięcie obrazka po lewej stronie).



Wniosek o przyznanie dotacji na wsparcie projektu z zakresu rozwoju sportu (plik w formacie DOC do edycji, w celu pobrania proszę o kliknięcie obrazka po lewej stronie).